Subject: Rapla-Pärnu raudtee 580 kinnistu liitumine elektrivõrguga Juula külas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jan 2025 13:54:29 +0200

Tere

Palun kooskõlastada korrigeeritud trassiga elektriprojekt “Rapla-Pärnu
raudtee 580 elektriliitumine, Juula küla, Rapla vald, Rapla maakond”,
mille käigus paigaldatakse alates kaablitrass alates Raela kergliiklustee
kinnistul paiknevast mastist läbi 27 Rapla-Pärnu-Järvakandi-Kergu tee
kinnistute kuni Rapla-Pärnu 580 kinnistule projekteeritud liitumiskilpi.
Lisaks asendatakse olemasolev mast Raela kergliiklustee kinnistul.

Manuses on kaasas trassi paiknemise kooskõlastus riigitee kinnistutelt
korrashoiu ja liikluskorralduse juhatajalt põhja osakonnast ning taotlus
projekti üld kooskõlastamiseks Transpordiametiga.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.